Martin S Skrevet June 14, 2013 Rapporter Share Skrevet June 14, 2013 Nok en gang en måned med fantastisk flotte bidrag, og juryen har kost seg med god lesning og mange fine bilder. Vinneren for mai måned ble "Åkrafjorden 2013 - en noe forsinket rapport", skrevet av Jon Kolstad/Banjon. En høyst lesbar rapport fra fiske på det glade vestlandet, godt krydret med bilder! Banjon vinner dermed kr. 1000,- i fiskeutstyr, gratulerer Jon! DU kan også være med i rapportkonkurransen - det er utrolig lett og tidvis meget artig. Slik deltar du. Pallen i mai var som følger; Åkrafjorden 2013 - en noe forsinket rapport Minsten med sin livs første..., Våreventyr Fiske, villsau og fjelltur for de svakbeinte! Pinsehelgen 2013, Du vil ikke tro hva som hendte meg Askøybroa Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet June 14, 2013 Rapporter Share Skrevet June 14, 2013 Hehey! Grattis Jon! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet June 14, 2013 Rapporter Share Skrevet June 14, 2013 Hva var det du egentlig gjorde hos Martin sist du var der, Jon? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BanJon Skrevet June 14, 2013 Rapporter Share Skrevet June 14, 2013 Hva var det du egentlig gjorde hos Martin sist du var der, Jon? Aner ikke hva du snakker om, LA DET LIGGE!!1 Dette var trivelig nytt å få sms om i ettermiddag, moro at en rapport med altfor mange komma-tegn og diverse andre språklige tvilsomheter ble satt pris på. Det var også den første rapporten jeg skrev på FS etter laaaang tids fravær hva det å legge ut rapporter angår. Så dette ga litt mersmak. Takk takk. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin S Skrevet June 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet June 14, 2013 Hva var det du egentlig gjorde hos Martin sist du var der, Jon? Det føles trygt at jeg ikke er alene i juryen akkurat nå Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk og rask Skrevet June 15, 2013 Rapporter Share Skrevet June 15, 2013 Grattis Jon, velfortjent. Komma er bedre enn mange av alternativene. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BanJon Skrevet June 19, 2013 Rapporter Share Skrevet June 19, 2013 En ting jeg kan spørre om i denne forbindelse, hvordan gjør man det med premien? Stakkars Ola om han skal få enda mer mas fra meg i tillegg til ting jeg spør om via jobb hehe. Kan man når som helst begynne å bruke (av) premien, eller hvordan er det? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsalte Skrevet June 19, 2013 Rapporter Share Skrevet June 19, 2013 Gratulerer Jon Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVolcom Skrevet June 20, 2013 Rapporter Share Skrevet June 20, 2013 Fortjent Jon! Bra fisk og OVERRASKENDE kjempeoppleggrapport fra en pensjonert Banjo-entusiast! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin S Skrevet June 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet June 20, 2013 En ting jeg kan spørre om i denne forbindelse, hvordan gjør man det med premien? Stakkars Ola om han skal få enda mer mas fra meg i tillegg til ting jeg spør om via jobb hehe. Kan man når som helst begynne å bruke (av) premien, eller hvordan er det? Foreslår at du PM'er Bernt, eller HOOKED-er tak i han på FB Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BanJon Skrevet June 21, 2013 Rapporter Share Skrevet June 21, 2013 Foreslår at du PM'er Bernt, eller HOOKED-er tak i han på FB Takk. Snakket så vidt med Ola om dette pr tlf i går; kom vel frem til ca samme konklusjon. Jeg hører med Bernt. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars p Skrevet June 28, 2013 Rapporter Share Skrevet June 28, 2013 Takk. Snakket så vidt med Ola om dette pr tlf i går; kom vel frem til ca samme konklusjon. Jeg hører med Bernt. Ett godt tips, ikke hold pusten mens du venter Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts