Bernt N Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Vinneren for april måned ble "NKML does Stord!" fra Nidaros Kystmeitelag. Den alltid fargerike gjengen fra Trønderlagen skal ha ros og takk for en solid rapport - med badebilde! DU kan også være med - det er utrolig lett og tidvis meget artig. Slik deltar du. NKML vinner altså 1.000,- i fiskeutstyr - gratulerer! Du kan lese vinnerhistorien NKML does Stord her, eller du kan la blikket stivne av denne spoilern; Pallen i april var som følger; NKLM does Stord Siste skreitur ble en suksess Til pers Day of the titans, Snart er det vår. Vel ja sykt Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjellArne Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Gratulere Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVolcom Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Artig Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin S Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Grattis til NKML, utrolig artig lesning Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Florø`en Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Klovner ha ha Grattis guttar, knall bra , glad jeg ikke deltok på dette badet. Knalltur Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr. Hook Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Hahaha! Den turen blir aldri gløymt, 2 nye artar og sikkert 3 nye infeksjonar i underlivet på same tur! glad jeg ikke deltok på dette badet. Dårleg forkledd misunnelse... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendinfiskervenn Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Første gang eg har fått specimen på skabb. Neste år går me for N.rek! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Florø`en Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Mulig det er sant ha ha haNakne menner e jo toppers, klemt sammen i et alt for stort bad Noen må ta bilde og Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsalte Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 oser talent på alle områder av NKML,velfortjent! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
obbien Skrevet May 21, 2013 Rapporter Share Skrevet May 21, 2013 Grattis Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Ørud Skrevet May 22, 2013 Rapporter Share Skrevet May 22, 2013 Grattelerer!!!Juryens begrunnelse skal ha vært omtrent som følger: "Forfatter evner på en sensitiv og nydelig måte å formidle nærhet blant nakne sportsfiskere i ord og bilder, noe som til nuh har vært tabu i sportsfiskeformidlingen i alt for mange år. I tillegg skal det gi solide ekstrapoeng å få Linda Eide til å stille i badekar med en såpass suspekt gjeng... Dermed hadde juryen i realiteten få alterntativer når månedens vinner skulle kåres..." Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVolcom Skrevet May 22, 2013 Rapporter Share Skrevet May 22, 2013 Grattelerer!!! Juryens begrunnelse skal ha vært omtrent som følger: "Forfatter evner på en sensitiv og nydelig måte å formidle nærhet blant nakne sportsfiskere i ord og bilder, noe som til nuh har vært tabu i sportsfiskeformidlingen i alt for mange år. I tillegg skal det gi solide ekstrapoeng å få Linda Eide til å stille i badekar med en såpass suspekt gjeng... Dermed hadde juryen i realiteten få alterntativer når månedens vinner skulle kåres..." På høy tid at dette tabu-belagte temaet får sin hyllest! "A small step for NKML, but a giant step for fishermens-kind!" Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beerbellybob Skrevet May 22, 2013 Rapporter Share Skrevet May 22, 2013 Så det er nakenhet som skal til. Gleder meg til å rigge opp selvutløser'n når jeg skal alene på microfisketur. Endelig en grunn til å invistere i macrolinse. Grattis til tullgubbene i trøndelag Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMS Skrevet May 22, 2013 Rapporter Share Skrevet May 22, 2013 Jeg er stolt! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts