Gjest StadJon Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hei alle og enhver! Behøver tips om hvor jeg kan få kjøpt bra monosene på storspole (500 meter minst men gjerne mer) i størrelsen 0.18 - 0.20. Det er sikkert innlegg om det her ellers men jeg har ikke anledning til å lete det frem nå. Er det noen her som kan anbefale en bra nettbutikk for nettopp dette, så er det supert om du/dere tipser meg her. På forhånd takk! -Jon- Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 www.ove-s.no Tlf: 63 82 14 22 Duralon på 1000m spoler Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Kjøp Spiderline Supermono på ebay. Utrolig bra mono til ein billig penge. Denne er 2000yds 0,20mm : http://cgi.ebay.com/4-LB-TEST-SPIDERLINE-S...1QQcmdZViewItem Her er 4000yds 0,25mm : http://cgi.ebay.com/Spiderline-Super-Mono-...1QQcmdZViewItem Eg har handla hos den siste selgeren et par ganger og har bare positivt å sei om han. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 (endret) Jeg bumper denne tråden igjen, da ebay tilbudene var "once in a lifetime" og de nå ikke har flere storspoler å tilby. ove-s.no har jeg aldri fått svar hos, sendt de en ny mail nå. Så hvis det er noen her som kan gi meg noen andre tips om storspole med 0.20 (gjerne til en fornuftig pris) og hva jeg bør satse på, så blir jeg veldig fornøyd. Senen er tiltenkt sneller som Stradic SB 2500, Okuma VS 40 o.l. Endret September 23, 2007 av StadJon Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milo Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Jeg bruker mye sufix. Den får du på 600m spoler. Sjekk hos Tom Ole hva han har da vel... Ellers alle som fører sufix.... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Jeg bruker mye sufix. Den får du på 600m spoler. Sjekk hos Tom Ole hva han har da vel... Ellers alle som fører sufix.... Tom Ole, er det "avkroken"? Jeg er ikke så inne i fornavn osv her så nå bare gjetter jeg her. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolsen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Det blir lagt ut fiskeutstyr på ebay hele tiden og ingen annan nettbutikk kan matche prisene der selv om det må bli sendt over halve kloden! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Tom Ole, er det "avkroken"? Jeg er ikke så inne i fornavn osv her så nå bare gjetter jeg her. Du gjetta riktig. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Du gjetta riktig. Jøss! Ikke verst! Jeg bruker mye sufix. Den får du på 600m spoler. Sjekk hos Tom Ole hva han har da vel... Ellers alle som fører sufix.... Takk for tipset forøvrig, her er jo prisen veldig bra. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brutus Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Ellers er Veals.co.uk å anbefalle. Får kjapt 1500m for ca 100 lappen, av fin kvalitet der. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thile Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 De norske trollingsjappene har garantert gode priser på storspoler feks LarvikFiskesport og eller ToppFritid. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 www.abru.no har oxo duralon på storspoler, men er usikker på om han har så tynn sene du skal ha. Skader ikke å sende en mail eller ringe. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Takk for alle tips! Det er supert. Jeg har et spørsmål til og jeg vet ikke om jeg enten husker helt på trynet feil eller om det er noe i det. Si at man f.eks kjøper 2 stk storspole med mono. Er det sant at man kan oppbevare spoler i kjøleskap for å få senen til å vare lengere? Eller har jeg drømt det? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Mørk og kjølig oppbevaring er ikke feil nei. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Mørk og kjølig oppbevaring er ikke feil nei. Takk for svar! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Har en spole med 6600 meter 0.40 i kjøleskapet jeg. Holder som F ennå. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gone_Fishing Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Arthur Oglesby brukte jo fra samme spolen med snøre fra 50 tallet til fortommer til fluefiske etter laks ihvertfall til ut på 80 tallet. Mørkt og kjølig så holder mono lenge, direkte sollys, og den går fort ad undas. Har sjøl spoler fra slutten av nittitallet som funker fint, ei tørr kjellerbod uten direkte oppvarming er stort sett godt nok. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts