Haugen Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Audun, Lerke og jeg tok en tur til Dynovika i dag. Tror ikke Audun angrer på det. På andre kastet var det fast fisk. Etter flere lange lange utras kunne jeg hove fisken for han. Dette måtte jo foreviges på bilde, men det ble ikke lett. Bildet taler vel for seg selv. Ja, ja, da får jeg vel posere for han. Soleklar ny pers. 7,4 kg og 98 cm. Det som imponerte meg mest med Audun, var at det var helt naturlig at fisken skulle settes ut igjen. Vanligvis vil jo barn ha med fisken hjem å vise frem. I tilegg fikk vi 2 gjørs, 3 smågjedder, 1 brasme og 3 vederbuker. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsen Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Aiai - skrekkblandet fryd - slik skal det være med gjedde. Grattis til fangstmannen (og posøren, selvsagt). Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Grattis ja. Flotte greier Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oz Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 meget bra av den unge fisker! Gratulerer! Å være noget bekymret ved første møte med slike gjedder er bare normalt, husker jeg var vettskremt selv jeg, første gang jeg fikk ei gjedde som 12åring. Igjen, gratulerer! Mvh Oz Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Her er det bare å gratulere med en imponerende fangt og ikke misnt imponerende holdning til C&R. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Sjekk den flotte gjedda, helmaks! Gratulerer så masse med nydelig fisk Audun. Du har forøvrig et veldig fint navn... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Med det navnet , en pappa som tar seg med og ellers så ligger det an til storfisker her ja Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Har stor respekt for at man har respekt for en slik gjedde. Må få lov til å gratulere Audun med en slik flott gjedde, veldig veldig artig Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvard Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Gratulerer til fiskeren, bringte frem minner fra min til nå største gjedde som jeg fikk som 13 åring. samme str Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen Skrevet October 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Med det navnet , en pappa som tar seg med og ellers så ligger det an til storfisker her ja Er ikke pappaen hans da...men han er med på en del turer. For noen år siden var det storesøsteren hans som var med og fikk gjedde på 7,7 kg. Litt kjipt når jeg ikke har fått gjedde på over 5, da Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoika Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Nydlig!!! Også i Dyno a gett Mycket bra! Grattis til storfisker Audun!!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rigor Mortis Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Konge! For en storfisker!!!! Klarer ikke å vente til sønnen min på 1,1 år blir stor nok. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjørs Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Så det er slik Audun skjølberg ser ut på bilder uten selvutløser. Seriøst: Kjempefangst for en tidlig krøkt krok. Større enn min pers, og ett pent eksemplar av arten. Grattis til storfiskeren. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRH Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 En stor grattis til den unge fremadstormende storfiskeren, samt til han som er så flink til å ta med barna på fisketur! En skikkelig storgjedde (du får nok snart gjedde over 5 kg du også, Haugen). Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staalel Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 merkelig at du ikke har fått gjedde over 5 kilo ennå. du har jo fått så mange andre store fisker. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoika Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Hadde Haugen viet like mye tid til gjedde som stam hadde nok persen vært rimelig drøy i disse dager tror jeg Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefsfiskern Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Audun, Lerke og jeg tok en tur til Dynovika i dag. Tror ikke Audun angrer på det. På andre kastet var det fast fisk. Etter flere lange lange utras kunne jeg hove fisken for han. Dette måtte jo foreviges på bilde, men det ble ikke lett. Bildet taler vel for seg selv. Ja, ja, da får jeg vel posere for han. Soleklar ny pers. 7,4 kg og 98 cm. Det som imponerte meg mest med Audun, var at det var helt naturlig at fisken skulle settes ut igjen. Vanligvis vil jo barn ha med fisken hjem å vise frem. I tilegg fikk vi 2 gjørs, 3 smågjedder, 1 brasme og 3 vederbuker. Gratulerer med go fangst,,var det mye aktivitet i vannflata Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjeddebob Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 (endret) Knallbra! Skrekkblandet fryd er ordet, lider av dette selv Større enn persen min og, og ganske voldsomt til å være Dynovika vel! Endret October 16, 2006 av Gjeddebob Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugen Skrevet October 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Gratulerer med go fangst,,var det mye aktivitet i vannflata Det var noe, men ikke som på våren. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Vik Skrevet October 16, 2006 Rapporter Share Skrevet October 16, 2006 Grattis til fiskeren!! Det var en pen gjedde! Nesten som å se meg på gjeddetur det der Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toppknot Skrevet October 17, 2006 Rapporter Share Skrevet October 17, 2006 Gratulerer til storfiskeren.Super fangst Ikke uvanlig å IKKE ha tatt så stor gjedde Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts