Ølgylt Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Når skumringen, med sitt magiske lys og løfter om fangst kom, dro vi hjem. Det var fordi det var så kaldt at fiskene begynte å trekke mot bålet: Eller rettere sagt var vi kalde fordi disse ikke ga noe adrenalinkick: Men før vi ble kalde og nylig hadde ankommet Nordre Straumsund, var denne tassen innom og hilste på agnet mitt: 8.4 og ny PB Før det igjen var vi på Ormhilleren og tenkte at det ikke skjer noe på Ormhilleren på dagtid, så vi drar til N.S. Før vi tenkte det satt vi og surret rundt uten å få noe mer. Og før det igjen kunne jeg konstatere at persen min nesten ble fordoblet: Og like etter at vi hadde kommet frem og begynt å fiske, beit denne på, og kom opp etter en ikke altfor lang men fornøyelig kamp. Og før det igjen var det jævla tungt å stå tidlig opp på en lørdag. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Grattis med enda en kveite fra Ormhilleren og flott torsk fra "feil" side av Nordre Straumsundet. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilgallon Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Grattis med kveite-fangst Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Synes du var veldig flink som greide å stå opp så tidlig på en lørdags morgen Gratulerer med 2 svært flotte fisker - og til og med fra land! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joost.L Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Grattis med fine fisker her... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Gratulerer med flotte fiskar. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsolsen Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Kveite fra land er tøft!! grattis.. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Knall torsk og kveite gett!!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puderhunden Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 det var fet fangst fra land gitt grattis med nye PBer. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Kolbeinsen Skrevet January 30, 2010 Rapporter Share Skrevet January 30, 2010 Gratis med pene fisker Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Magne Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Grattis med både flott Kveite og Torsk fra land Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVolcom Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Gratulere me flott fangst! Knall torsk og kveite fra land! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger N Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Grattis med kjempe fangst. Hadde du håv Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølgylt Skrevet January 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Grattis med enda en kveite fra Ormhilleren og flott torsk fra "feil" side av Nordre Straumsundet. "feil" side ?? Er det vanligst å fiske fra andre sida? Grattis med kjempe fangst. Hadde du håv Hadde med både håv og klepp, men Dan benyttet sin. Takk for gratulasjoner. Det føltes godt at det endelig klaffet. Kanskje månen og springfloa hadde noe å si, men jeg tror mest på at det var fordi jeg for en gang skyld kom meg tidlig avgårde. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chironomus Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Kanonfangstar og veldig bra rapport! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even A Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Grattis med to storfangster, det er den som fisker som får fisk.(gammalt jungelord) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Grattis med god mat. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanablag Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Gratulerer med kveite og torskepers Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskef(r)iskus Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Bodde rett ved Ormhilleren som liten tass. Og ser at jeg må ta meg en tur tilbake! Får dra seint på kvelden ettersom jeg også er ganske treig om morran.. da runder jeg heller Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
obbien Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Meget bra, grattis med pen torsk og kveite! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet January 31, 2010 Rapporter Share Skrevet January 31, 2010 Goe Greier Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølgylt Skrevet February 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 1, 2010 Bodde rett ved Ormhilleren som liten tass. Og ser at jeg må ta meg en tur tilbake! Får dra seint på kvelden ettersom jeg også er ganske treig om morran.. da runder jeg heller Har tenkt å ta en natt-morra fisketur dit når snøen er borte. Skader ikke å være flere som vaser rundt i mørket. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torrybra Skrevet February 1, 2010 Rapporter Share Skrevet February 1, 2010 Gratulerer med nye perser! Slett ikke dumt! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiskef(r)iskus Skrevet February 1, 2010 Rapporter Share Skrevet February 1, 2010 Deal! Har tenkt å ta en natt-morra fisketur dit når snøen er borte. Skader ikke å være flere som vaser rundt i mørket. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tryta Skrevet February 1, 2010 Rapporter Share Skrevet February 1, 2010 Grattis med hellebarn og juletorsk. Ganske lurt å ha med Dan på tur,for gullhåra smitter. Det kan jeg skrive under på. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts