ThorEH Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 (endret) Trenger jeg å si mer en dette ?? Bildene er så som så, tatt hjemme da kameraet var gjenglemt hjemme. Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6474/16187.jpg Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6474/16188.jpg Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/6474/16189.jpg Levert av: http://fiskevatn.no/foto/ 4.8 deilige kilo, tatt på ca 100 meters dyp fra land! PS: for de som er artsmessig tilbakestående, så er det en blålange Endret December 29, 2006 av ThorEH Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjørs Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Hø? Hvor kult er ikke det. Dypt kystmeite er bare rått! Grattis til fiskeren. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asmund aa Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 HISTORISK! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Ørud Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Spenstig! Stort grattis til Richard som jeg kan tenke meg var entusiastisk som alltid da den brøt flata! Thor, minn Richard på at han skylder meg en oppskrift på noe som må ha vært tilnærmet verdens beste fiskesuppe.... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andre Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 fytti! bøyer meg i støvet for en fantstisk fangst! utrolig! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Meget bra fangst Richard, trodde du var i Bergen jeg Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havengel Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 DET er litt av en bragd! Jøss! Grattis så mye! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorEH Skrevet December 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Meget bra fangst Richard, trodde du var i Bergen jeg Nei, du vet NOEN prioriterte årsmøtet i går Og datoen på bildet tilsier vel at fisken er tatt, nettopp, i går Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esox Lucius Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Man ber at få gratulere Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Fr. Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Grattis! Ikke så mye annet og si, flott fisk. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Meget imponerende, Richard får betalt for å være en drever på å teste nye plasser, respekt!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorEH Skrevet December 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 drever ?? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Drevere er flinke til å snuse opp interessante ting Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Gratulerer Richard. Mistet nesten mobilen i gulvet da MMSen dukket opp. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiskekongen Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Litt av en fangst fra land ja. Står visst i noen gamle bøker her hjemme om en gyteplass for blålange. Denne ligger på 35m dyp, og er inne i en fjord. Kan dette være realistisk? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Fantastisk! Dette er bare helt rått. Får jo ikke akkurat mindre lyst til å teste ut dypplassen etter en slik fangst. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Ja Thor, noen prioriterer årsmøte, andre unger. Hva som er viktigst er vel opp til hver enkelt? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorEH Skrevet December 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Unger har man 365 dager i året, årsmøte 1 neida, selvsagt bør man prioritere barn foran denslags... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Er jeg tilgitt da Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Det der er en fangst man ikke får altfor ofte fra land nei, gratulerer herifra oxo Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mona Davidsen Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Tøft Richard, gratulere fra SkateMona Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Grattis grattis Mona, forstår du er inne på FS nå Avsporing, men det er vert det Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorEH Skrevet December 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Er jeg tilgitt da nei, er du gal ?!? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismervik Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 (endret) Sorry Thor, det er jo feil mann jeg spør om et så enkelt spørsmål Kommer sterkere tilbake, må bare få kontonummeret så er jeg med. 4.juledag hvert år må jeg være barnevakt, kvinnfolka må jo få lov til å ha det gøy de også, sorry Thor, igjen OBS OBS,....ja, jeg er edru. Endret December 29, 2006 av Gismervik Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMS Skrevet December 29, 2006 Rapporter Share Skrevet December 29, 2006 Ganske så sikkert første fra land ja, stort grattis herfra! Tøft! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts