Martin S Skrevet October 16, 2013 Rapporter Share Skrevet October 16, 2013 Da har juryen endelig kost seg ferdig med rapportbidragene i september, og avgitt sine stemmer.Takk og high-fives til bidragsyterne! I september var det Sindre Bøe, aka Dr.Hook, som fikk flest stemmer, for sin muntre skildring av fiskehelg utenfor Trøndelagskysten. Frøya - Kapittel 2 - Den ainner båten (Vi som e snill), her representert ved et magisk bilde av torskepersen til forfatteren: Liten tvil om at torsken henger høyt der i gården! Sindre vinner dermed kr. 1000,- i fiskeutstyr, gratulerer masse, og takk for en underholdende rapport! ------ DU kan også være med i rapportkonkurransen - det er utrolig lett og tidvis meget artig. Slik deltar du. Pallen i september var som følger; Frøya - Kapittel 2 - Den ainner båten (Vi som e snill) Salmo Lono NKPL-StYLe Frøya - Kap.1 Fjellfiske i "Gaukheia" Anbefaler også de øvrige rapportene i september, de finner du ved å trykke her Vi ser frem til fortsettelsen av rapporter for oktober, og kåringen "uti november en gang". Fiskehilsen fra juryen! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr. Hook Skrevet October 16, 2013 Rapporter Share Skrevet October 16, 2013 Aiai!Eg takkar og bukkar! Eg visste at den torsken kom til å gjer meg berømt! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krishau2803 Skrevet October 16, 2013 Rapporter Share Skrevet October 16, 2013 Grattis Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølgylt Skrevet October 16, 2013 Rapporter Share Skrevet October 16, 2013 Grattis med velfortjent premie Og i parentes merker jeg meg at jeg fikk nok en palleplassering, begynner snart å føle meg som lou ferrigno Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonzi Skrevet October 16, 2013 Rapporter Share Skrevet October 16, 2013 Grattis Sindre, du må gjerne tipse om hvordan man fanger stortorsken! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr. Hook Skrevet October 17, 2013 Rapporter Share Skrevet October 17, 2013 Grattis Sindre, du må gjerne tipse om hvordan man fanger stortorsken! Har haurt at garn, trål og snurrevad er ganske effektivt. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Davidsen Skrevet October 19, 2013 Rapporter Share Skrevet October 19, 2013 Gratulerer - veldig bra! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian N E Skrevet October 19, 2013 Rapporter Share Skrevet October 19, 2013 Grattis til vinner! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk og rask Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 Grattis med velfortjent premie Og i parentes merker jeg meg at jeg fikk nok en palleplassering, begynner snart å føle meg som lou ferrigno Grønn i lilla bukse? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr. Hook Skrevet January 29, 2014 Rapporter Share Skrevet January 29, 2014 Sindre vinner dermed kr. 1000,- i fiskeutstyr, gratulerer masse, og takk for en underholdende rapport! Blir dette sendt ut med det fyrste? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendinfiskervenn Skrevet January 29, 2014 Rapporter Share Skrevet January 29, 2014 Æ kjennan! Æ kjennan som vant! Det er rett og slett en rapport til forfølgelse! Førfølgelse..? Etterfølgelse! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts