Rage Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 12. Aug. 2007 Jeg og dama tok en tur til Dyno, siden det er 10 min unna der jeg bor for å se om vi kunne få noen nye arter Jeg fikk 5 arter denne dagen, Carina 2. Jeg fikk Brasme, Flire, Laue, Mort og Abbor. Laue er ny art for meg, og jeg kan endelig bekrefte Flira (som jeg var usikker på i en tidligere tråd!) Carina fikk Laue og Flire. Litt sprøtt bilde av Brasmen, den spratt plutselig ut av hånda mi rett etter jeg fikk den opp og skulle ta den til avkrokning. Fisken klarte seg bra, og etter 30 min svømte den avgårde. 14. Aug. 2007: Jeg dro nok en gang ned til Dynovika. Idag skulle jeg prøve etter Gjørsen. Gjørs ble det ikke, hadde dog mange napp og run men ingen som ville sitte etter tilslag. Ble en haug med Flire og Brasme, tror jeg fikk totalt 20 stykker. Brasmene på kiloen. Abbor, Laue og Mort. Dårligere bilder denne gangen. Flire? Brasme? Eller er dette en hybrid? 20. Aug 2007: Ny tur til Slottet. Denne gangen var det svært lite makrell, og lite fisk generelt. Jeg meitet litt, og fikk noen sypiker samt en liten lyr, og en Bergnebb. Fikk også en makrell samt en sei. Fanget også taggmakrell med hendene. Kamikaze? Nå blir det en hel helg med fisking på Hudøy, rapport derfra kommer hvis det blir noe Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andre Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 prøver meg muligens i Dyno neste helg. fin rapport, og nok bilder må jeg si gratulerer med nye arter Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triturus Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Fin rapport Lager du bildene litt smalere og gjerne med litt mellomrom, så er det mye lettere å lese Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Takk Skal gjøre det til neste gang. Kanskje 800x600 er litt enklere å lese i forum. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts