Rage Skrevet July 9, 2007 Rapporter Share Skrevet July 9, 2007 Jeg og en kollega bestemte oss for å dra på nattfiske etter havabboren på Jæløya nede ved Moss fra fredag til lørdag, da han hadde tatt flere HA på flue siste uken. Startet med å gå igjennom søkkvåt skog i et skikkelig regnvær, vel fremme så vi jaget fra både abbor og makrellen, uten at vi faktisk fikk de helt store fangstene. Jeg fikk en sjøørret med grei kondis på rundt 600g, 4 makrell og 5 småtorsk som fikk svømme videre. Kollegaen min fikk Ål, en liten SØ, et par makrell og en horngjel på flue. Ingen HA.... Bilder: Alt i alt en knall tur, synd vi ikke fikk det vi var på jakt etter. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
permagnar Skrevet July 9, 2007 Rapporter Share Skrevet July 9, 2007 (endret) Flotte bilder! Er det ok parkeringsområder der ved plassen, eller parkerte dere ved gården? Regnbuen ender i den nye leiligheten vi tok over denne helgen Det er nok en godt tegn Endret July 9, 2007 av permagnar Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet July 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet July 9, 2007 Takk for det Parkering ja.. det er litt av et kaptittel. Vi fant en liten plass langsmed et jorde som funket. Bare gjørme. Vi måtte gå en halvtimes tid igjennom skogen for å komme til, hvor det går okser villt i skogen. Litt noia når du plutselig hører bakken riste, og det er så mørkt at du ikke ser hånda forran deg. Det er stier stort sett hele veien, som vi fant på hjemturen når det var lyst. Er nok et bra tegn det ja Tror du får mye fint fiske der nede! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
permagnar Skrevet July 9, 2007 Rapporter Share Skrevet July 9, 2007 Hehe.. Jeg har sett etter egnede parkeringer i området der, men har vel slått fast at adkomst med pontong eller belly blir enklere Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet July 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet July 9, 2007 Definitvt enklest! Så slipper du sinte okser og gjørme. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knudsen Skrevet July 11, 2007 Rapporter Share Skrevet July 11, 2007 Noen som kan sende meg en PM om hvor på øya dette er? Er det nordsiden? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
permagnar Skrevet July 11, 2007 Rapporter Share Skrevet July 11, 2007 Noen som kan sende meg en PM om hvor på øya dette er? Er det nordsiden? Med utgangspunkt i bildene og et flyfoto fra gulesider finner du enkelt frem Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staalel Skrevet July 11, 2007 Rapporter Share Skrevet July 11, 2007 hvor store er havabborene han har tatt? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjelldal Skrevet July 12, 2007 Rapporter Share Skrevet July 12, 2007 I moss lukter det godt! Sikkert gooooood matfisk der ja, fabrikkfisk. Tas det mye havabbor på andre siden av fjorden? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
permagnar Skrevet July 12, 2007 Rapporter Share Skrevet July 12, 2007 I moss lukter det godt! Sikkert gooooood matfisk der ja, fabrikkfisk. Tas det mye havabbor på andre siden av fjorden? Ingenting som slår den herlige duften av kokt pølse over hele byen... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermansen Skrevet July 12, 2007 Rapporter Share Skrevet July 12, 2007 (endret) Hehe.. Jeg har sett etter egnede parkeringer i området der, men har vel slått fast at adkomst med pontong eller belly blir enklere Det er i alle fall 2 fine parkeringsplasser fint tilgjengelig om du skal ut ditt dere sto. STien går fra parkeringen og helt ut Vil man fiske lenger inn finnes det en fin parkeringsplass med sti helt ned til vannet 2 min å gå Oksene har vel ikke vært der de siste 6-7 årene tror jeg, Men jeg veit ikke, plutselig står det 10-15 gærne dyr der og egentlig bare vil "leike" Endret July 12, 2007 av Hermansen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet July 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet July 13, 2007 Takk for tipset, skal se etter plassene neste gang! Har du fått noe HA eller stor SØ der Hermansen? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermansen Skrevet July 13, 2007 Rapporter Share Skrevet July 13, 2007 Nei Rage, de fisker jeg andre plasser Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet July 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet July 13, 2007 Hehe, top secret? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts