Kay-Arne Olsen Skrevet January 21, 2013 Rapporter Share Skrevet January 21, 2013 (endret) Bymarkmesterskap i isfiske på Hestsjøen 10.02.2013 Endret February 11, 2013 av Olsen77 Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay-Arne Olsen Skrevet February 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 9, 2013 Minner om Bymesterskapet i isfiske i morgen! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triturus Skrevet February 9, 2013 Rapporter Share Skrevet February 9, 2013 æ kommer! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB Skrevet February 9, 2013 Rapporter Share Skrevet February 9, 2013 (endret) Pass på, hestsjøen e full av grom ørret sku gjerne ha vært med da! dær æ starta min fluefiske karriere Endret February 9, 2013 av TommyB Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet February 9, 2013 Rapporter Share Skrevet February 9, 2013 jeg kommer Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorntz Teige Skrevet February 10, 2013 Rapporter Share Skrevet February 10, 2013 Tar med ungene og kommer. Hva slags fisk er det der? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB Skrevet February 10, 2013 Rapporter Share Skrevet February 10, 2013 er ørret det går i på hestsjøen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sølvreven Skrevet February 10, 2013 Rapporter Share Skrevet February 10, 2013 Er visst bare ørret der ja (tror jeg). Men det blir småkaldt idag da, er 11 speik på Heimdal just nu. Kanskje man stikker innom og titter litt før sporten starter Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay-Arne Olsen Skrevet February 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 10, 2013 Da er en hjemme etter en flott dag på Hestsjøen. Fisken var ikke helt i bætte, men det kom da opp litt fisk. Største fisken ble en ørret i overkant av 600gram. NKML Irvin og frue gjore det bra!!! Kommer resultatliste på hjemesiden til TOFA i morgen. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay-Arne Olsen Skrevet February 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 10, 2013 http://www.adressa.no/nyheter/article7087783.ece Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triturus Skrevet February 11, 2013 Rapporter Share Skrevet February 11, 2013 http://www.tofa.no/sider/tekst.asp?side=526 Ser frem til bilder og resultatliste?? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet March 27, 2013 Rapporter Share Skrevet March 27, 2013 Farken, dette gikk meg hus forbi.. Jeg bor jo like ved. Første fisken jeg tok der i sommer var 700g+ på flue og bomber. Hadde vist flaks med den ser det ut til når jeg ser vekta på de andre. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay-Arne Olsen Skrevet March 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet March 27, 2013 Farken, dette gikk meg hus forbi.. Jeg bor jo like ved. Første fisken jeg tok der i sommer var 700g+ på flue og bomber. Hadde vist flaks med den ser det ut til når jeg ser vekta på de andre. Var nok en utsatt fisk det, fettfinneklippet? Villfisk på 700g+ hadde vert sensasjonelt her :-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet March 29, 2013 Rapporter Share Skrevet March 29, 2013 Var nok en utsatt fisk det, fettfinneklippet? Villfisk på 700g+ hadde vert sensasjonelt her :-) Jeg tror ikke den var fettfinneklippet, men den viste tegn til å være utsatt ja. En skikkelig feit kubbe med litt laber halefinne. Den hadde også sammenvokste tarmer, men MYE tarmfett. I tillegg var den rød og fin i kjøttet, og tilnærmet parasittfri; mens de andre jeg sjekket var gulgrå i kjøttet og tynne som slips. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts