volupta Skrevet May 5, 2012 Rapporter Share Skrevet May 5, 2012 Emnet sier vel sitt, er det fler her inne som skal på Millionfisken 2012 (www.millionfisken.no) ? Jeg deltar i år for 3 gang, og har bare hatt gode opplevelser med arrangementet! Tok i fjor største fisk første dag, og vant en scootermoped. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hafnor Skrevet May 7, 2012 Rapporter Share Skrevet May 7, 2012 var der i fjor å vant en scooter jeg også! veldig hyggelig og fin konkurranse, men usikker på om jeg får tid i år dessverre... hva vant du med? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volupta Skrevet May 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet May 7, 2012 Kjenner deg igjen Gratulerer forresten! Jeg vant med min "lille" torsk på 9,98kg på torsdag, 10 gram over nestemann. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hafnor Skrevet May 7, 2012 Rapporter Share Skrevet May 7, 2012 haha, helt rått! stilig opplegg og utrolig kul konkurranse! merkelig at det ikke er flere seriøse sjøørretfiskere som stiller ettersom en kan vinne en million men... jaja, tullinger! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volupta Skrevet May 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet May 8, 2012 Sant som du sier, jeg for min del fisker bare etter tyngste fisk Føler det er for dårlige odds mot meg skulle jeg gått for sjøørreten. Du får skape tid i år, dette er nesten sommerens høydepunkt for min del, sett bort i fra laksefiske i reisaelva! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volupta Skrevet June 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet June 20, 2012 Ikke lenge igjen nå, satser på en fantastisk helg. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carla Skrevet June 21, 2012 Rapporter Share Skrevet June 21, 2012 Tenker å være med i år. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volupta Skrevet June 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet June 22, 2012 Ses! Jeg er å finne i en 17" silver viking båt, som regel med stanga i den ene hånden og kaffekoppen i den andre, gjerne med en smellfeit snus under overleppa også. Hvor camper dere? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carla Skrevet June 23, 2012 Rapporter Share Skrevet June 23, 2012 Tror nok det blir i båten. Gleder meg stort. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjarkarn Skrevet June 24, 2012 Rapporter Share Skrevet June 24, 2012 huff frister.. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volupta Skrevet June 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet June 24, 2012 Sjarkarn, fyll diesel og heis ankeret ) Hvilken båt Carla? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carla Skrevet June 24, 2012 Rapporter Share Skrevet June 24, 2012 Sleng deg på Jonas. @vorupta: er en Jeanneau Merry fisher. Fisket mye i området tidligere? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volupta Skrevet June 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet June 24, 2012 Er oppvokst i nabokommunen, så har vært i området utallige ganger. Og deltar i år for 3 gang Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts