Gå til innhold
Fiskersiden

Båtramper i Oslofjorden


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

Ja det stemmer, men det er jo frivillig og bør ikke oppfattes som noe tvang. Imidlertid er det endel som går med av penger til å vedlikeholde rampene og således oppfordrer jeg folk til å betale litt når de bruker denne rampa.

Hva det blir til etterhvert Eivind, veit jeg ikke ennå - men en oversikt blir det jo her. Få se om det går an å få lagd et kart med plassene om en stund. Men først samler jeg bare opp opplysningene her så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

sitat:Opprinnelig postet av Lak

rampe på Larkollen, bra parkering og 5 kroner for bruk til båt foreningen?

Blir vel TV kjendis samtidig også da hvis vi bruker denne rampa?

Hva er det med norge som gjør at å sjøsette en båt blir vanskeligere og vanskeligere? Svenskene lager og tilrettelegger den ene rampa etter den andre, mens her blir det bare værre og værre [ ;) !].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Marvin

Trodde sjøen var proppfull av ramper... om det bare er en henger du skal rygge ut?

Er jo en rampe ved stort sett alle små havner.. gratis..

Men er kanskje bare i Vestfold...

Eller kansje jeg blingser...

Hvis du kjenner til gode ramper på Tjøme/Nøtterøy og omegn slik at man kan komme fort ut til Færder, så ville jeg bli meget takknemlig for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da tar jeg denne tråden opp igjen;

Gratis rampe i Holmsbu. Litt problematisk ved vestavær da båten lett blir liggende og slå mot steinene. Begrenset parkeringstid etter at det ble endringer på parkeringsplassen.

Rødtangen. Gratis rampe. Noe grunt utenfor rampa. Ved mye vestavær kan det ha samlet seg en del sand på rampa. Ta med spade. Etter utsetting må bilen kjøres opp på plassen ved innkjøring til rødtangen camping og parkeres der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.