pikewallis Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 (endret) ny personsbeste på jerk. Phantom var betet. vekten var 10,4 kg. Etter det bar det rett til legevakta. Sener har nok desverre gått av på venstre pekefinger, og muligens skade på ledd.. Skal på kirurgisk i morgen.................. Bertil er frempå. Fire kutt der to var en en slik grad at det ble noe grautete, desverre. Klarte desverre ike å holde igjen når den begynte å kaste på seg ved utslipp. Hadde sikkert feil grep. ser faktisk ikke så tykk ut på dette bilde hehehehehe får ikke skrevet så mye mer etter som det er litt vanskelig med kjempebandarsje. David fikk 12 jeg fikk to. Endret April 26, 2007 av Erik Walmann Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StåleG Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Oi! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest los Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Hehe.Du får det til.God bedring Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even A Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Erik då, håper dei får fingrane i orden snart, god bedring kompis! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Gratulerer med å ha vært på tur Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laksefiskern Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 (endret) Hehe.Du får det til. Ja, ikke minst å få helsepersonalet på Legevakta til å ta bilder av seg. Hvis det ikke var David da? Grattis allikevel! Endret April 16, 2007 av Laksefiskern Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 God bedring, Erik. Nydelig gjedde forresten. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 God bedring pus Lurer på om jeg skal be de ta bilde neste gang jeg er innom.... ICKE! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Grattis med super gjedde ...men ikke fullt så grattis med fingra dine Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andre Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 imponert over variasjonen på rapportene dine Erik! håper det ordner seg så smertefritt som mulig Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ølgylt Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 fine fiskefingre fin gjedde men pleier man ikke å bruke agn før man har fått fisken ? god bedring Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein-André Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Du vet at man ikke skal putte hånda inn i kjeften for å ta ut sluken? Grattis med kjempegjedde og lykke til med hånda.. Får håpe det ikke blir noen kronisk jerk-hemmende skade... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gjørs Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Rapportene dine kan inneholde det meste, men denne er vel den mest spesielle til nå. Fin fisk og småstygg skade, men jeg regner med at den ikke setter deg langt tilbake. God bedring. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Vik Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Haha!! Nå må jeg bare le, Erik Seff kjipt med fingrene dine, men nå skjønner du kanskje hvorfor jeg er redd for gjeddene "Jeg ser faktisk ikke så feit ut på dette bildet" =kongekommentar Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefsfiskern Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Gratulerer med ny pers Erik Pen pen madam David har fått inn fangstene ser jeg 12 stk Var det no str på dem da? Så var det fingern hmm ikke bra det der God bedring Kropp som er bygd for JERK tenker jeg vi sier Ikke feit Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speydork Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 He he synd at du skada deg men det var en flott fisk. Får flashback når jeg ser deg liggende på "skjærfjøla"hos legen. Har selv ligget slik etter fisketur men av annen grunn enn din. God bedring Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravanus Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Au da!!!!! Grattis med pen Gjedde. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRH Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Grattis med ny pers, og ei flott gjedde, Erik. God bedring! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perca Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Det er greit å ha nok tommeltotter slik at noen kan ofres... Skikkelig gøy å se at andre også får føle gjeddetennene, men hvorfor måtte du gjøre det så grundig..? Men med ei gjedde på over 10 kg så var det vel verdt det! GOD BEDRING! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tequila Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Imponert over alt du finner på for å ha en ny vri på rapportene dine... Flott madam og håper fingrene blir ok! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Grattis med 10+ meget bra fisk. Fingern kommer seg nok Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syver Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Du får si i fra når du er klar så kan du gi meg et lite videregående jerkbait kurs mens jeg kurser deg i stressmestring Erik Grattis med kongegjedde og god bedring med hånda. Får ikke håpe bandasjen blir til for mye hinder for jerkinga fremover. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avkroken Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Grattis med pers og hils Bertil :-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pikopath Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Grymt Erik! Hyggelig å ha en finger med i spillet på den gjedda der... Michael Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMS Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Grattis med nydelig pers, Walmann, og god bedring! Brutalt, i dobbel forstand! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts