pikewallis Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 (endret) Endret December 22, 2006 av Erik Walmann Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hva kan man si Gjeddekongen leverer varene sine ja. Kjempemasse herlig fisk og masse bra bilder, ser ut som et bra år dette Erik Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Ja, utrolig masse flotte fisker!!!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Hva kan man si Gjeddekongen leverer varene sine ja. Kjempemasse herlig fisk og masse bra bilder, ser ut som et bra år dette Erik Synes det er gått over all forventning. Endelig fått laks på flue, har kunn hatt under 3 kg før. Bikket 10kg på gjedde. To annstendige på jerk 9000 og 8560. SØ på 2,3kg, hvis jeg mangler noe så er det vel abbor på over godt over 1 kg opp i mot 2 hadde vært flott. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MP Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 (endret) Mange fine bilder av flotte fisker. Du har vippa opp mange fine i år! Vil du at jeg skal legge til noen bilder fra Stjørdal? Endret November 16, 2006 av MP Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjeddebob Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mange flotte fisk her, spesielt dillene Men hva er det på bilde nr. 7 sammen med en jerk? Dasslokk på jerk?(dårlig pc her på jobb, så bildene blir veldig mørke..) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mange flotte fisk her, spesielt dillene Men hva er det på bilde nr. 7 sammen med en jerk? Dasslokk på jerk?(dårlig pc her på jobb, så bildene blir veldig mørke..) en krøket brasme tatt i nitelva ved Lillestrøm. Ute på min første jerktur sammen med Eirik Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Desember bildet til Women In Waders for neste år?? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovejan Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Desember bildet til Women In Waders for neste år?? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Du skulle ha tatt et slikt bilde av deg med den brasma også Liggende ute i Nitelva Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Desember bildet til Women In Waders for neste år?? Save you love my darling save you love ............................... Se det blikket, litt slik Monalisa liksom, noe uspesifisert,mystisk,flott ja hva skal man si, dette går nok inn i historiebøken til locke like av mumitrollene Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Heheh! Bra det siste bildet der. Hva slags stang er det du bruker på det bildet der du kjører (antar det er) gjedde? Og: Det såret som den ene gjedda har på bildet, er det mest sannsynlig forårsaket av en annen gjedde? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Heheh! Bra det siste bildet der. Hva slags stang er det du bruker på det bildet der du kjører (antar det er) gjedde? Og: Det såret som den ene gjedda har på bildet, er det mest sannsynlig forårsaket av en annen gjedde? Stanga er en lett spinn opp til 15 gr(tror jeg det er) snella ladda med 0,40. Når det gjelder såret så ble det diskutert den gangen bilde ble vist for første gang, men husker ikke hva man kom frem til Mange fine bilder av flotte fisker. Du har vippa opp mange fine i år!Vil du at jeg skal legge til noen bilder fra Stjørdal? Inga problem Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Vik Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mye bra fisk her, Erik! Du har utvilsomt hatt et bra år.. Spesielt en del av gjeddene dine er imponerende Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge S Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Nydelige bilder, Erik! Det ser ut som om du har hatt ein flott sesong. Dette bildet må du sende til noen av damemagasinene så får vi kanskje flere damer her på FS. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Ørud Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mye fin fisk, men jeg konkluderer med at i ditt forhold til kamera at du gjør deg mye bedre på den andre siden av kameraet... ;-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mye fin fisk, men jeg konkluderer med at i ditt forhold til kamera at du gjør deg mye bedre på den andre siden av kameraet... ;-) Det skjønner jeg ikke helt Tar det som en komplimang eg, da er jeg skitt bra til å ta bilder, for utseende mitt er jo vakkert. Veldig fin i huden (kanskje litt mye hud), flott i håre............ Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tresben Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Der var det mye imponerende fisk, Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mye flotte gjedder!! Du har hatt et knallår uten tvil Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefsfiskern Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Kan det med å posere Gjedde og abbor Gratulerer Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fru Rønsingen Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Her var det utrolig mye fint! Måtte neste år bli like bra! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikR Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mye finer bilder guten! det er alltid en fornøyelse å fiske ilag med deg...håper du tar turen til neste år også Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GStrike Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Mange fine fangster der! Rett og slett imponerende! Noe sier meg at du muligens har en ting for gjedder? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen meitefan Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Her var det mange bra fisker og bilder, men hvorfor har du ikke med kilosabboren fra isfiske ? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pikewallis Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 (endret) Har leita etter den lenge, men nå fant jeg den, kult at du husket den'a Jørgen. Endret November 19, 2006 av Erik Walmann Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts