Gå til innhold
Fiskersiden

her er mitt liv så langt i 2006.

pikewallis
 Share

Recommended Posts

Hva kan man si :angry: Gjeddekongen leverer varene sine ja. Kjempemasse herlig fisk og masse bra bilder, ser ut som et bra år dette Erik :P

Synes det er gått over all forventning. Endelig fått laks på flue, har kunn hatt under 3 kg før. Bikket 10kg på gjedde. To annstendige på jerk 9000 og 8560. SØ på 2,3kg, hvis jeg mangler noe så er det vel abbor på over godt over 1 kg opp i mot 2 hadde vært flott.

:P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh! Bra det siste bildet der. :D Hva slags stang er det du bruker på det bildet der du kjører (antar det er) gjedde? Og: Det såret som den ene gjedda har på bildet, er det mest sannsynlig forårsaket av en annen gjedde?

Stanga er en lett spinn opp til 15 gr(tror jeg det er) snella ladda med 0,40.

Når det gjelder såret så ble det diskutert den gangen bilde ble vist for første gang, men husker ikke hva man kom frem til :huh:

Mange fine bilder av flotte fisker. Du har vippa opp mange fine i år!

Vil du at jeg skal legge til noen bilder fra Stjørdal? :P

Inga problem

:blink::blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fin fisk, men jeg konkluderer med at i ditt forhold til kamera at du gjør deg mye bedre på den andre siden av kameraet... ;-)

Det skjønner jeg ikke helt :blink::blink: Tar det som en komplimang eg, da er jeg skitt bra til å ta bilder, for utseende mitt er jo vakkert. Veldig fin i huden (kanskje litt mye hud), flott i håre............ :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider