Gå til innhold
Fiskersiden

Namsen 1. juni


Robert M
 Share

Recommended Posts

Det ble en kanon åpening for meg og en kamerat i namsen 1juni,etter og ha kjørt 75mil sovet 2 timer startet maratonfiske 1 døgn,det tok ikke mer en tre minuter så var første laks et faktum 5,6kg utover natten kom det opp yterlige 5 til vekter på 6,2-7,0 -11,5-4.0 og hele 16,5 kg men så ble det litt roligere utover dagen men maratonfiske ga yterlige 2 til på 9,0 og 4kg det er den lengste fiskeøkta jeg har hatt i båt i et strek 22,5timer så måtte jeg bitte i gresset og innse at åpeninga dette året var over

,noen timer med søvn og 75mil hjem igjen.

men det var vært det i år også.

6468_s.jpg

6469_s.jpg

6470_s.jpg

6471_s.jpg

6472_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra Guggen nå. Han og Knut er i Gaula ved øvre Kvål. Hittil har de fått sju laks med største på 16,6. Det var ikke langt unna at jeg fikk henge med, men det blev inget...

Synd det ikke var Uggen som fikk den..Han hadde fortjent en over 15 nå..

De har fått 7 laks ja, men er vel noen fiskere til på valdet der, så de to har vel kun fått 4 av dem så vidt jeg veit..

Får vel sette kurs for Gaula snart sjøl, får bare håpe vannstanden synker drastisk så vi ovenfor fossen kan bli med på festen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf fra Ola nå. Først kjørte han av en bra fisk på morran, kompisen kom etter og fikk en på drøyt 11. Deretter lugga Ola opp en på ni før han fikk en sekskilos han slapp ut igjen. Knut har foruten den han fikk opp på 16,6 mistet etpar fisk i samme størrelse, samt noe som visstnok var helt brutalt.

Tor Ola: Elva er sakte men sikkert på vei ned, og det fylles stadig på med ny fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tlf fra Ola. TB på forumet har dukket opp. Begynte med å kjøre av to store før han lugget opp en på 9,5 og så en på 9,7. Etter det tok han seg en pils i sola.

Den pilsen smakte kan jeg tenke meg.

Blir spennende å se hvor mange over 20 kg som blir tatt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.