Gå til innhold
Fiskersiden

Min bekjentgjøring


Recommended Posts

Jeg har idag besluttet å gå ut med en redgjørelse angående mitt fremtidige bruk av Fiskersidens forum. Hvorfor jeg gjør det i en åpen tråd og ikke bare blir borte er fordi jeg selv har fått tilbakemeldinger fra tidligere aktive medlemmer som bare er blitt ”lite aktive” eller ”ikke gidder mere” – noe jeg synes er synd at de gjør på den måten. Ved bare å bli borte blir det rom for diverse spekulasjoner – dette vil jeg unngå, derfor skriver jeg dette åpenlyst.

Det er vel ingen bombe at jeg har vært i konflikter med både den ene og den andre her inne – noe annet ville jo vært rart å mene, i og med jeg ikke er redd for å si hva jeg mener og kanskje har tatt lite hensyn til et ønske om ro og fred på sidene. Jeg har alltid ment – og vil alltid mene at dynamikk i et forum er det som gjør et forum til et godt forum. Det vil alltid være mest interessant (i alle fall for meg og noen andre) å lese tråder hvor det er uenighet, for meg er disse trådene verdifulle og etterhvert informative. I hvertfall når man luker bort alle personangrep og annen form for personlig hetsing og prøver å lese litt mellom linjene her.

Det er altså ikke konflikter i seg selv som er problemet – snarere at det er endel prinsippielle forhold i tilretteleggingen av forumet og driftsmessige forhold jeg er uenig i. Jeg vil nødig kaste ut noen, som av enkelte vil oppfattes som, ”brannfakler” om dette her, men vil oppfordre de i redaksjonen/moderatorer som ønsker å vite hva jeg sikter til om å ta kontakt i så fall.

Aktivitet kan måles på flere måter – noen av dem er aktiv skriving (bidragsyting) og lesing og å skrive innlegg som stiller spørsmål (innhenting av informasjon). I fremtiden kommer jeg ikke til å skrive aktivt på Fiskersidens forum, jeg vil fortsatt stå som medlem for å kunne lese innlegg og eventuelt komme med spørsmål – men å svare på spørsmål overlater jeg til de som åpenbart kan gi bedre svar enn meg.

Så med ønske om en god sommer og en sesong full av fiskerike opplevelser for alle trekker jeg meg tilbake i stor visshet om at jeg har gitt en erklæring om hvorfor aktiviteten min har sunket betydelig.

Tråden kan stenges av moderator da innlegget ikke er gjenstand for debatt – ønskes det å debatteres på generelt grunnlag gjøres dette best i en egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.