Gå til innhold
Fiskersiden

Mega-gjedde


Hoika
 Share

Recommended Posts

Fikk en mail av muttern i dag. En venn av en av kolegaene hennes hadde visst fått en grom-gjedde på Jaren.

Vitale mål oppgitt til 17,4kg 116cm.

040420062009tCptPByu7PkbJmk7pH.jpg?90

0404200620437EZ55Q9B477bsveWZc.jpg?55

EDIT: Beklager på det sterkeste at jeg var litt vel rask på avtrekkeren her!

Vil selvfølgelig også benytte anledningen til å gratulere fangstmann med grom-gjedda! Helt utrolig!

Og som CB skriver, bilder på mail har en tendens til å spre seg FORT!

Endret av Hoika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Har den en hel sikfamilie i magan? Den var stor ja. Men det har vært tatt så mange store gjedder i det siste, at jeg nesten ikke ser forskjell i det siste. Brukbart med erfaring og peiling i gjeddeNorge om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når min var 111 cm og 9750 og denne er kunn 5 cm lengre og veier over 17 kg så må dette være norges feteste gjedde. Har ikke sett maken i mitt liv.

Den opplelvesen der må jo ha vært noe helt uten om det vandlige.

Tar av meg alt og bøyer meg i støvet.

Ikke noe annet å si en helt råttttttttttttttt

Som KIS skriver få han inn og la han beskrive hvordan denne opplevlesen var og for å motta hyllesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, gjedda er helt ekstrem, i verdensklasse.

MEN info og bilder av fangsten ble lagt ut her uten fiskerens samtykke, så han blir nok ikke aktiv medlem her med det første. Gutta er vel ganske forbannet tenker jeg!

At man legger ut slik info om at det er tatt en slik fisk kan man vel vanskelig si noe på, men legger man ut bilder av personer skal d ette være avklart med personen(e) på forhånd.

Det er umulig for oss på fiskersiden å kontrollere at alle bilder som blir lagt ut er lagt ut med personens samtykke. Som oftest er det seg selv eller fiskekamerater det legges ut bilder av, og vi må nesten forvente at det er samtykket til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.