Gå til innhold
Fiskersiden

Hehe....

cb
 Share

Recommended Posts

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en kompis som kjøpte noen. Han bestilte seks, men hadde bare råd til å ta med seg tre. Broren hans fikk kveitene på den turen. 1100 spenn for en Svenskepilk med noe blekksprutdingeldangel er nå i meste laget synes nå jeg da. Tipper kveitefangstene til fyren heller er et resultat av lokalkjennskap. I hvertfall er nok det den mest tungtveiende faktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng en plastblekksprut på kroken av en svenskepilk, og en blekksprut over øverste delen på pilken.Heng en ekstra dregg i tandem til pilkekroken, og fullfør med en stor gummimark overtrukket av ytteligere en blekksprut som oppheng (så et dårlig bilde i sommer, men mener det var en del lilla i fargene).Du har nå den revolusjonerende kveiteredskapen, til en noe lavere pris[ :) ][ :) ].Er nok som CB sier, her er det annet enn redskapen som avgjør.Hørte at Andresens våpenhandel i Tromsø haddesolgt eskevis med plast blekkspruter oppover, så de lokale hadde i alle fall trua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av piscator

verden vil bedras sier nå jeg...! [ :) ] At folk er så skruppelløse at de med god samvittighet håver inn en høvding på 'keiserens nye klær' er dog noe mer vanskelig å forstå... men det er vel derfor jeg aldri blir noen stor forretningsmann? [^][ :D ][?]

Hva med boka di da Rune, lol[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av piscator

sitat:Opprinnelig postet av Jørgen

Hva med boka di da Rune, lol[ :) ]

he he, men de(n) er da ikke for dyr(e)? Jeg vil vel heller påstå at de(n) er rasende billig(e)! [^][ :) ][ ;) ] Andre får vurdere om de(n) er 'keiserens nye klær', men de er ikke ment slik ihvertfall.... (hvor er smilien med 'glorie' på?) [ :D ]

Her Rune. angel2.gif, save den og bruk den i en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Dette sier muligens noe om hvor innovativ den jevne hobbyfisker i Nord-Norge er når noe så banalt kan blåses opp slik? To blekkspruter hode mot hode gir forøvrig veldig mye liv i vannet, har testa det både på pilk og på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider