cb Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 http://www.fiskeribladet.no/?lesmer=3218 http://www.pilk.no/ Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Budda Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 Løp å kjøp! [ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb Skrevet October 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 Ikke så rask..... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 Noen som har testa dette, eller i det minste kikka på vidunderet? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb Skrevet October 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 Har en kompis som kjøpte noen. Han bestilte seks, men hadde bare råd til å ta med seg tre. Broren hans fikk kveitene på den turen. 1100 spenn for en Svenskepilk med noe blekksprutdingeldangel er nå i meste laget synes nå jeg da. Tipper kveitefangstene til fyren heller er et resultat av lokalkjennskap. I hvertfall er nok det den mest tungtveiende faktoren. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MP Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 En kompis av en på jobben kjøpte en og fikk kveite nå nylig. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb Skrevet October 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 Måtte han ut med en høvding også? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parashurama Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 1100,- for 1 pilk? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limanda Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 Heng en plastblekksprut på kroken av en svenskepilk, og en blekksprut over øverste delen på pilken.Heng en ekstra dregg i tandem til pilkekroken, og fullfør med en stor gummimark overtrukket av ytteligere en blekksprut som oppheng (så et dårlig bilde i sommer, men mener det var en del lilla i fargene).Du har nå den revolusjonerende kveiteredskapen, til en noe lavere pris[ ][ ].Er nok som CB sier, her er det annet enn redskapen som avgjør.Hørte at Andresens våpenhandel i Tromsø haddesolgt eskevis med plast blekkspruter oppover, så de lokale hadde i alle fall trua. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 1100,- spenn!! Nei da styrer jeg kjapt unna den og slenger heller uti i en Sei med et par kroker gjennom å venter på Kveita istedenfor. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MP Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 sitat:Opprinnelig postet av cb Måtte han ut med en høvding også? Yup! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoika Skrevet October 2, 2005 Rapporter Share Skrevet October 2, 2005 Svindler ass[ ] Han tenker vel at folk vil begynne å kopiere vidunderet etterhvert, så han må vel ta seg godt betalt da...[ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet October 3, 2005 Rapporter Share Skrevet October 3, 2005 Tipper tyskerne går for dette "trikset"... De kjøper jo alt som er av fiskeutstyr... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piscator Skrevet October 4, 2005 Rapporter Share Skrevet October 4, 2005 verden vil bedras sier nå jeg...! [ ] At folk er så skruppelløse at de med god samvittighet håver inn en høvding på 'keiserens nye klær' er dog noe mer vanskelig å forstå... men det er vel derfor jeg aldri blir noen stor forretningsmann? [^][ ][?] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet October 4, 2005 Rapporter Share Skrevet October 4, 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...icle1127092.ece Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet October 4, 2005 Rapporter Share Skrevet October 4, 2005 sitat:Opprinnelig postet av piscator verden vil bedras sier nå jeg...! [ ] At folk er så skruppelløse at de med god samvittighet håver inn en høvding på 'keiserens nye klær' er dog noe mer vanskelig å forstå... men det er vel derfor jeg aldri blir noen stor forretningsmann? [^][ ][?] Hva med boka di da Rune, lol[ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piscator Skrevet October 4, 2005 Rapporter Share Skrevet October 4, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Jørgen Hva med boka di da Rune, lol[ ] he he, men de(n) er da ikke for dyr(e)? Jeg vil vel heller påstå at de(n) er rasende billig(e)! [^][ ][ ] Andre får vurdere om de(n) er 'keiserens nye klær', men de er ikke ment slik ihvertfall.... (hvor er smilien med 'glorie' på?) [ ] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avkroken Skrevet October 4, 2005 Rapporter Share Skrevet October 4, 2005 sitat:Opprinnelig postet av piscator sitat:Opprinnelig postet av Jørgen Hva med boka di da Rune, lol[ ] he he, men de(n) er da ikke for dyr(e)? Jeg vil vel heller påstå at de(n) er rasende billig(e)! [^][ ][ ] Andre får vurdere om de(n) er 'keiserens nye klær', men de er ikke ment slik ihvertfall.... (hvor er smilien med 'glorie' på?) [ ] Her Rune. , save den og bruk den i en annen gang. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ante Skrevet October 31, 2005 Rapporter Share Skrevet October 31, 2005 Tja, det kom vel ikke som en bombe akkurat:) http://www.nordlys.no/nyheter/article1803883.ece Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asmund aa Skrevet October 31, 2005 Rapporter Share Skrevet October 31, 2005 Her er bilde av den superhemmelige pilken......[ ] Må si jeg hadde venta meg noe mer spektakulært enn en en svenskepilk med noen gummiblekkspruter på til den prisen...... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb Skrevet October 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet October 31, 2005 Og DER!!! var katta ute av sekken.... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet October 31, 2005 Rapporter Share Skrevet October 31, 2005 Haha...latterlig... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMS Skrevet October 31, 2005 Rapporter Share Skrevet October 31, 2005 Dette sier muligens noe om hvor innovativ den jevne hobbyfisker i Nord-Norge er når noe så banalt kan blåses opp slik? To blekkspruter hode mot hode gir forøvrig veldig mye liv i vannet, har testa det både på pilk og på slep. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle M Skrevet October 31, 2005 Rapporter Share Skrevet October 31, 2005 haha jaja så genialt! den har jo iiiingen brukt før han...hehehe! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb Skrevet October 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet October 31, 2005 Hvor fant du bildet Aasmund? Ser for meg nyflådde Åslaug fra Magerøy står fram i Nordlys og klager sin arme nød til avisa over kunstverket hun kunne mekket sjøl for hundrelappen? Edit: så linken nå, og hadde vel ca. 110% rett i mine antakelser.... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts