Remy Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 PikeWallis og Fiskersiden.no oppfordrer på det sterkeste at Steinsfjorden Fiskeforening innfører en klasse for c&r (fang og slipp) i konkurransen Steinsfjorden Gjeddefestival fra og med 2011. Vi ønsker også å stresse tanken om å gjøre festivalen om til en ren fang og slipp festival i fremtiden. Vi kan komme med praktiske opplysninger som behandling av fisk og gjennomføring vedrørende godkjenning av c&r fisk som meldes inn i konkurransen. Det er overraskende enkelt å gjennomføre en konkurranse på denne måten. Samtidig vil vi bevare bestandene i Steinsfjorden som raskt har blitt kjent som en av Skandinavias beste gjedde vann. Å finne folk fra Nederland og Tyskland på vannet er ikke lenger sjeldent. Disse fiskerene kommer langveis fra for å prøve seg etter de store gjeddemadammene som lever i denne sjøen. Ikke bare er det spennende at Norge blir sett på som en fiskenasjon, foruten saltvann og laks. Men disse fiskerene bidrar til lokalmiljøet rundt både Tyrifjorden og Steinsfjorden. Mange av de leier båt og hytter. Så det å bevare bestanden er viktigere nå enn noen gang. Hvis dette blir en realitet ønsker nok flere seriøse fiskere å delta på Steinsfjorden gjeddefestival i fremtiden, etter som sportsfiskere blir mer og mer bevisst på å bevare stammer som har en stor verdi i sportsfiskerens øyne. Med vennelig hilsen Fiskersiden.no & PikeWallis For å støtte opp, skrive ett svar "jeg støtter opp forslaget" Husk; dette dreier seg ikke bare om Steinsfjorden. Dette dreier seg om samtlige gjeddevann i Norge. Dette dreier seg om å endre synet på en fisk som egner til så mye mer enn gjerdepryd og skrekk for jordrotter. Gjeddefestivalen i Steinsfjorden er videne kjent i Norge. Samtlige som fisker har hørt om den. Å endre synet på gjedda og hvordan den behandles og respekteres, vil det gi ringvirkninger til alle kriker og kroker i Norge. Dette er ikke skal, skal ikke. Dette er din plikt som sportsfisker å støtte opp om! Uansett hvor du bor i landet. Jeg forventer mange, mange sider med støtte til denne saken! Vennligst bare post ett (1) svar! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Opsahl Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 (endret) Støttes fullt og helt !!!!!!! ^^ Endret September 9, 2010 av Morten Opsahl Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg støtter opp forslaget! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabrielsen Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg støtter opp forslaget! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorEH Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Dette støttes 100% ! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GStrike Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 (endret) Jeg støtter forslaget! Endret September 10, 2010 av GStrike Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karleif Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Støttes. Stå på! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oz Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Støttes! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsolsen Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 jeg støtter opp forslaget!!!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fish Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Støttes ja !!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Inge S Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 jeg støtter opp forslaget" Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even A Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Støtter opp, Remy og Erik! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veg Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg støtter opp! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenna Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 (endret) Jeg støtter opp forslaget!! Endret September 14, 2010 av svenna Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ginny Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 (endret) Jeg støtter opp! Støtter opp og: Full støtte meldt fra SFK Carnivora og alle dens medlemmer. bringer stafettpinnen over til de andre NMU-klubbene... Endret September 9, 2010 av Ginny Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gamlingen Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg støtter opp forslaget!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Støttes! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mao Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg støtter opp! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LAT Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Bra initiativ! @ Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Støttes. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nanablag Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg støtter opp forslaget. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullfiskern Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Støttes Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L K Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg støtter forslaget. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Støtter opp! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øysteiin Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 støttes Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts