Trond Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Nå kommer sprengkulda i Nord-Trøndelag, ihvertfall ifølge TrønderAvisa. Får krysse fingrene og håpe at isen legger seg på Beitstadfjorden, håkjerringfiske fra isen er det vel ikke mange som har prøvd i Norge. http://www.tronderavisa.no/apps/pbcs.dll/a...HETER/898550227 Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gamlingen Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Jeg ser at Du jobber stadigt mot nye PB!! Den burde visst faa foerste side i de Troenderske avisene!! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet February 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Og jaggu hadde isen begynt å legge seg på Beitstadfjorden, bildet er tatt mellom Venneshamna og Framverran. Bildet er fra MMSbloggen. Jeg ser at Du jobber stadigt mot nye PB!! Den burde visst faa foerste side i de Troenderske avisene!! Det syns jeg hadde vært fortjent også hvis vi hadde klart det. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest raphaug Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Hvis det blir aktuellt må du gi beskjed! Bor ikke så langt unna at jeg sier nei takk til dette ! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet February 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Helt klart. Hadde vært fett å prøvd, stedet der Nordtvedt tok rekordkjerringa er ikke mer enn et par kilometer fra land, så det er ikke helt usannsynlig at det legger seg gangbar is der. Forresten så er store deler av Verrasundet islagt også, men den så tynn ut. Massa folk på isen i Verrabotn, men skandaløst dårlig resultat for min del. Glemte igjen kaffen hjemme gjorde jeg også... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Glemte igjen kaffen hjemme gjorde jeg også... Helligbrøde! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet February 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Helligbrøde! Enig, men jeg oppdaget det først ETTER at jeg hadde kledd på meg flytedressen, strevd meg ut på isen, borra hull, knytt på tackler, agnet og satt ut stengene. Hadde jeg oppdaget det FØR alt dette så hadde jeg kjørt hjem igjen. Men da hadde det ikke blitt øyepålpers. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Grattis! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Helt klart. Forresten så er store deler av Verrasundet islagt også, men den så tynn ut. Massa folk på isen i Verrabotn, men skandaløst dårlig resultat for min del. Snakk for deg sjøl ja! Kaldt, trøtt, natta! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 sat** for noen drøye sei på balansen Cato, sykt Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MC85 Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 hjælpe meg! Tosifret vekt på noen av de seiene der eller? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Skrevet February 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Se der ja, fett! Kom gjerne med fyldig rapport Cato. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 *kremt*....de største er vel lyr? Fete fisker, og moro grunna slo til for dere Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 *kremt*....de største er vel lyr? Fete fisker, og moro grunna slo til for dere Den på første bilde der er en sei, og den er drøy på balansen Kan tenke meg den dro fletta av gutten Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 (endret) Den øverste er sef en sei,men om du estimerer den til over 10 så må du både ha #%#% og være blind Vedder duntøfler på at de lyrene var hakket drøyere Endret February 1, 2009 av Remy Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Den øverste er sef en sei,men om du estimerer den til over 10 så må du både ha #¤#¤#% og være blind Vedder duntøfler på at de lyrene var hakket drøyere Om du svarer til meg og sier jeg har #¤#% ved å estimere den til 10kg, må du ha noe langt værre Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Hørte rykter om den fangsten tidligere og det ser faktisk enda råere ut enn det jeg så for meg. Nydelig fisk og kult med bilder av stangfleksing! Enig, men jeg oppdaget det først ETTER at jeg hadde kledd på meg flytedressen, strevd meg ut på isen, borra hull, knytt på tackler, agnet og satt ut stengene. Hadde jeg oppdaget det FØR alt dette så hadde jeg kjørt hjem igjen. Men da hadde det ikke blitt øyepålpers. Litt tynn unnskyldning men ok da.. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Om du svarer til meg og sier jeg har #¤#% ved å estimere den til 10kg, må du ha noe langt værre Sikta vel mere til denne: MC85 Postet i dag, 22:50 hjælpe meg! Tosifret vekt på noen av de seiene der eller? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Skrevet February 1, 2009 Rapporter Share Skrevet February 1, 2009 Ok. Fjernet ordet, godt natt Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chironomus Skrevet February 2, 2009 Rapporter Share Skrevet February 2, 2009 Milde monokkel så flotte fiskar! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMS Skrevet February 2, 2009 Rapporter Share Skrevet February 2, 2009 (endret) Flotte lyr, kult fra isen! Men å bli så imponert over sei i den str da... Endret February 2, 2009 av SMS Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendinfiskervenn Skrevet February 2, 2009 Rapporter Share Skrevet February 2, 2009 O jävlar! Syk sei sjøh! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Magne Skrevet February 2, 2009 Rapporter Share Skrevet February 2, 2009 Steike flotte fisker da Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin S Skrevet February 2, 2009 Rapporter Share Skrevet February 2, 2009 Håkjerringfiske på isen, det høres veldig spennende ut! Hvor har fått tak i 1200mm isbor, tilfelle en riktig storing kommer på besøk? Btw, fine fisker fra isen der ja, lyr i 8kilos klassen? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oz Skrevet February 2, 2009 Rapporter Share Skrevet February 2, 2009 Tja, de får det til på Grønland Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts