Fiskersiden Skrevet March 8, 2014 Rapporter Share Skrevet March 8, 2014 Cato tok turen innom vårt nye studio i forbindelse med hans nye bok : Monsterfisk – Fra myter til rekorder. Hvordan fisker man rekordfisk? Hva er noe av drøyeste han har vært med på? I det som kan sies å være en førpremiere på HOOKED-TV sitt studio tok vi tempen på den nygifte fiskeentusiasten. Lyst til å vinne et signert eksemplar? Se nederst i artikkelen. Foto og video : Kristian Leraand Klipp: Bernt Nor Lyst til å vinne et signert eksemplar? Legg igjen en kommentar under, eller send en mail til: redaksjonen@hooked.no med en enkel og grei begrunnelse. Smisking hjelper! Vi trekker to heldige vinnere. The post Bokaktuelle Cato Bekkevold invier vårt nye studio! appeared first on HOOKED.no. Denne artikkelen er autopostet med RSS - Vis hele artikkelen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen Skrevet March 8, 2014 Rapporter Share Skrevet March 8, 2014 Høres ut som en spennende bok som må anskaffes! Å lese om monsterfisk mens man venter på at nappalarmene skal hyle høres ikke helt feil ut ...hint hint Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heavy met....fish man! Skrevet March 9, 2014 Rapporter Share Skrevet March 9, 2014 Denne må leses. Absolutt en fin bok å lese på en ellers så grå dag. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudolf Skrevet March 9, 2014 Rapporter Share Skrevet March 9, 2014 Hadde vært artig å lese om Cato treffer litt bedre med monsterbegrepet enn diverse journalister fra Dagbladet og VG. Kan en monsterlaks måle seg mot en monstermast? Og hva med monsterfisk generelt mot monsterflått, monstermaneter eller monsteralger? Jeg vil tro at det holder i massevis, men trenger bevis ;-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cb Skrevet March 10, 2014 Rapporter Share Skrevet March 10, 2014 Rudolf; det var faktisk det aller første jeg klargjorde under intervjuet i Nitimen! Følte at det hadde høy prioritet all den tid de startet hele innslaget med intromusikken fra Haisommer. Utover det benyttet jeg også anledningen til å slå fast at den jevne journalist i dagspressen har like mye kunnskap om fisk som en treåring. Avsluttet med en annen kjepphest: alt med spiss snute er automatisk sverdfisk...Om det hjelper tviler jeg imidlertid på! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts