ranajamshaid Skrevet May 12, 2013 Rapporter Share Skrevet May 12, 2013 (endret) Hei alle sammen har det kommet noe Makrell eller Pir i Oslo Fjorden. på den tiden ifjor var makrellen inne i Oslo fjord. Kanskje pga lite varme.er makrellen ikke kommet enda inn i fjorden. Eller er det noen som har som allerede fått makrell i Oslo fjorden??? Mvh Rana Jamshaid Endret May 12, 2013 av ranajamshaid Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet May 14, 2013 Rapporter Share Skrevet May 14, 2013 Alt for tidlig. Tipper i slutten av mai, kanskje. Har begynt å dukke opp litt horngjel nå. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranajamshaid Skrevet May 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet May 15, 2013 Jeg fikk en makrell i går resten Sild, så makrellen er her . Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet May 15, 2013 Rapporter Share Skrevet May 15, 2013 Hvor da? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritim Skrevet May 15, 2013 Rapporter Share Skrevet May 15, 2013 Jeg fikk en makrell i går resten Sild, så makrellen er her . Som påpekt i en lignende tråd nylig, makrellen er her hele året i mindre mengder, men de store stimene som kommer inn fra havet, viser seg som regel først litt senere. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranajamshaid Skrevet May 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet May 15, 2013 Ulvøybrua! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritim Skrevet May 15, 2013 Rapporter Share Skrevet May 15, 2013 Ulvøybrua! Var det mye sild? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsalte Skrevet May 16, 2013 Rapporter Share Skrevet May 16, 2013 (endret) Som påpekt i en lignende tråd nylig, makrellen er her hele året i mindre mengder, men de store stimene som kommer inn fra havet, viser seg som regel først litt senere. mindre mengder? Uploaded with ImageShack.us slik har det vært i hele vinter... Endret May 16, 2013 av bsalte Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritim Skrevet May 16, 2013 Rapporter Share Skrevet May 16, 2013 mindre mengder?Uploaded with ImageShack.usslik har det vært i hele vinter... I forhold til store mengder ja http://images.google.com/search?site=&tbm=isch&source=hp&q=makrellfiske&oq=makrellfiske&gs_l=img.12...2291.7682.0.9082.12.10.0.2.0.0.238.1528.1j8j1.10.0...0.0...1ac.1.12.img.H0IreI8heJk&biw=1024&bih=672&sei=Tq-UUeSNN-b44QTjiIGwCg#biv=i%7C5%3Bd%7CItLfd55yTHwuqM%3A Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranajamshaid Skrevet May 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet May 16, 2013 Fine bilder av makrellen, jeg fikk 7 stk sild tilegg til makrellen jeg fikk. Forreseten hvor ble disse fine Makrellene tatt, er det i i Oslo Fjorden? Mvh Rana Jamshaid Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsalte Skrevet May 16, 2013 Rapporter Share Skrevet May 16, 2013 telemarkskysten er dette bildet fra de er tatt under isfiske,og er totalt uegnet som mat,men desto bedre agn Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ayyildiz89 Skrevet May 23, 2013 Rapporter Share Skrevet May 23, 2013 Noen som har fått makrell i Oslo område i år? Hørt noen rykter om at det har kommet til smart club.. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potemkin Skrevet May 23, 2013 Rapporter Share Skrevet May 23, 2013 Hvis noen har sett Makrel, så er ikke Jønke langt unna. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeterSL Skrevet May 23, 2013 Rapporter Share Skrevet May 23, 2013 Hadde vært greit om makrellen kom nå. Denne karen trenger agn! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Lopez Skrevet May 23, 2013 Rapporter Share Skrevet May 23, 2013 Lett tilgjengelig ved Arendal allerede ...nam , nam Lagde en god del kaker med sei ,sypike, øyepål , hyse, og masse makrell ( medisin for kroppen !! ) Skal tipse McDonald's slik at de også begynner med " Mckrell burger" Ren omega3 Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeterSL Skrevet May 23, 2013 Rapporter Share Skrevet May 23, 2013 Satser på de er kommet til Bergen når jeg er ferdig med mine 3 eksamener neste uke! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ayyildiz89 Skrevet May 23, 2013 Rapporter Share Skrevet May 23, 2013 Hehe skulle nok ha hatt makrell selv som alle andre. Deilig å grille det da:) beste jeg veit med makrellen( liker den ellers ikke ). Huff har selv tre eksamener igjen og er ferdig med dem om tre uker. Tror det vil gå bra med dem, men kan aldri være sikker. Får ha lykke til med dine;). Det som er så digg med makrellen er at den kjemper og er ikke som død fisk. Pluss at det ikke er så vanskelig å få det. Skitt fiske til alle sammen;) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB Skrevet May 23, 2013 Rapporter Share Skrevet May 23, 2013 håper makrellen kommer inn her snart jeg å, så slipper jeg og betale 50 kroner halvkiloen,..... men den kan godt vente ei uke, for i likhet med de to over har jeg å 3 eksamener igjen neste uke... Tror jeg har brukt iallefall 1000 lappen ++ på makrell og agn i år, må huske å fylle fryseren dette året.. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranajamshaid Skrevet May 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet May 24, 2013 Hvorfor er makrellen forsinket i år er pga ustabil vær og lite varme i vannet? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeterSL Skrevet May 24, 2013 Rapporter Share Skrevet May 24, 2013 Vel... Forsinket og forsinket... Det er vel enda en uke eller to til vi kan si at den er forsinket. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB Skrevet May 25, 2013 Rapporter Share Skrevet May 25, 2013 makrellen svømmer ikke på akkord, så når de er her vil alltid variere, men den seine våren i år har ført til at vanntemperaturen enda er lavere enn normalt, og jeg føler at alt liv har våknet seint denne våren. først nå begynner det å bli aktivitet inne på grunnene her. men som det står ovenfor, gi de litt tid til, de kommer nok snart. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt N Skrevet May 25, 2013 Rapporter Share Skrevet May 25, 2013 Rapporter om nylig ankommet makrell i bunnefjorden i disse dager. Tror Rage tippet godt når han sa ca 14 dager. ^^ Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet May 25, 2013 Rapporter Share Skrevet May 25, 2013 Rapporter om nylig ankommet makrell i bunnefjorden i disse dager. Tror Rage tippet godt når han sa ca 14 dager. ^^ Man bør jo kjenne sin egen fjord bedre enn noen annen Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ayyildiz89 Skrevet May 26, 2013 Rapporter Share Skrevet May 26, 2013 Pir makrellen er nå i Oslo fjorden Pir makrellen er nå i Oslo fjorden Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranajamshaid Skrevet May 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet May 26, 2013 Jeg fisket fra Ulvøya igår fikk bare et par sild og noen torsk , hvor i Oslo fjorden kan jeg fiske makrell? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts