gjedde Skrevet May 8, 2005 Rapporter Share Skrevet May 8, 2005 Var i dag en tur på slomma. vi fikk 4 abbor største på ca 300 gram[8D]. hadde mange flere napp. meitet etter gjedda med 2 av abborene. fikk ingen gjedde, men så 2 store plask og en som svømte rolig forbi oss. spennende og se gjedda svømme. fant også masse rogn. Det eneste jeg lurer på er hvor er det blitt av morten. Så ikke en eneste mort. er den dypere nå eller[?] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen meitefan Skrevet May 8, 2005 Rapporter Share Skrevet May 8, 2005 har aldri fisket på slomma , fordi jeg har vært usikker på vegen . hvordan kommer du deg dit ? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borre Skrevet May 9, 2005 Rapporter Share Skrevet May 9, 2005 sitat:Opprinnelig postet av jørgen meitefan har aldri fisket på slomma , fordi jeg har vært usikker på vegen . hvordan kommer du deg dit ? Du kjører ned like ved Sillongen. Er et bra vann med fin fisk. Herfra kommer min abborpers på 860g. Har også mistet betydelig større fisk der. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjedde Skrevet May 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet May 9, 2005 Kjører litt lenger enn det man gjør når man kjører til toten hotel. sving ned til høyre og kjør ned til enden av veien. der er det en parkerings plass. det er mye siv rundt hele vannet så beste plassen og stå er hvis du går igjennom skogen på venstre side.det er en fin sti. til slutt kommer du til en fin fiske plass[^] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borre Skrevet May 9, 2005 Rapporter Share Skrevet May 9, 2005 sitat:Opprinnelig postet av gjedde Kjører litt lenger enn det man gjør når man kjører til toten hotel. sving ned til høyre og kjør ned til enden av veien. der er det en parkerings plass. det er mye siv rundt hele vannet så beste plassen og stå er hvis du går igjennom skogen på venstre side.det er en fin sti. til slutt kommer du til en fin fiske plass[^] Kanskje beste plassen å stå, men ikke der det er mest og størst fisk[:I] Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts