Gjest StadJon Skrevet June 27, 2009 Rapporter Share Skrevet June 27, 2009 Er de bildene her tess nok til å si om det er en vanlig uer eller ei? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max_fishing Skrevet June 27, 2009 Rapporter Share Skrevet June 27, 2009 Tror nok det er en lusuer gett Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øysteiin Skrevet June 27, 2009 Rapporter Share Skrevet June 27, 2009 Svarte flekken i bakkant av gjelle lokket tilsier vel lusuer. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BINN LADDEN Skrevet June 27, 2009 Rapporter Share Skrevet June 27, 2009 Spisse tagger pekende bakover på gjellelokket sier også sitt... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet June 28, 2009 Rapporter Share Skrevet June 28, 2009 Interessant, takk for innspill så langt. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet June 28, 2009 Rapporter Share Skrevet June 28, 2009 Lusuer på over 800g er jo langt over gjeldende norgesrekord. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd Skrevet June 28, 2009 Rapporter Share Skrevet June 28, 2009 Hvor dypt fisket du? Pappa har fått en uer på omtrent 20m. Men det var nok ikke en lusuer. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet June 28, 2009 Rapporter Share Skrevet June 28, 2009 Hvor dypt fisket du? Pappa har fått en uer på omtrent 20m. Men det var nok ikke en lusuer. Er ikke jeg som har fisket den. Jeg er ute etter å høre hva folk mener, selv om uer har blitt diskutert her før. Men om alle sier det er lusuer så blir det straks mer interessant for min del. Dybden var vel 100 m + -. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd Skrevet June 28, 2009 Rapporter Share Skrevet June 28, 2009 Tipper uer der ja. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilhelm Skrevet June 28, 2009 Rapporter Share Skrevet June 28, 2009 Jeg og setter et frimerke på lusuer. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triturus Skrevet July 1, 2009 Rapporter Share Skrevet July 1, 2009 Piggene er for spisse, hadde det vært uer hadde de vært helt butte. Lusuer! Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet July 1, 2009 Rapporter Share Skrevet July 1, 2009 Takk for alle innspill. Da blir det nok en satsing eller to etter ferien. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Triturus Skrevet July 1, 2009 Rapporter Share Skrevet July 1, 2009 Fortell da? Var denne stor? Så stor ut. Lusuersatsing? Teitere enn hornulkesatsing det Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet July 1, 2009 Rapporter Share Skrevet July 1, 2009 830g tror jeg. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin S Skrevet July 8, 2009 Rapporter Share Skrevet July 8, 2009 830g tror jeg. Holy makaroni Finnes det??? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet July 17, 2009 Rapporter Share Skrevet July 17, 2009 Fortell da? Var denne stor? Så stor ut. Lusuersatsing? Teitere enn hornulkesatsing det Sommerferie osv, har ikke fått svart før nå. Pffft, lusuersatsing banker da støvet av hornulkesatsing. Tenker det kan være like greit å sikre en n.rek. når jeg først skal sikre meg arten. Martin: Ja, åpenbart. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts