Blydonkern Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Har vært på hytte tur i Trysil, Bakkegrenda 1 hehe Der paja tlf og jeg får ikke hentet ut tlf nr som lå inne. Jeg hadde mange av dere inne i tlf min,så de av dere som har mitt nr, kan dere sende meg en sms med nr/navn?? på forhånd takk. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest StadJon Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Sms sendt, venter i spenning Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Ørud Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Ahhhh så deilig! Nå blir det kanskje endelig litt fred og ro uten at mobilen piper i et kjør!! ;-) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blydonkern Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 (endret) Ahhhh så deilig! Nå blir det kanskje endelig litt fred og ro uten at mobilen piper i et kjør!!;-) ikke prøv å lyg på deg noe nå ;-) lolEDIT: Det er HER det piper i et kjør nå. Endret August 7, 2008 av Blydonkern Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts