Øystein F Skrevet July 3, 2007 Rapporter Share Skrevet July 3, 2007 (endret) Hei! I den lokale sportsbutikken kom jeg over et sett med snelle av typen Shimano Hyperloop 2500RB og stang av typen Shimano Hyperloop AX 240M. Prisen for settet var kr. 299,- Er det noen som har erfaringer eller vurderinger av dette settet ? Jeg er i utgangspunktet interessert i noe enkelt og billig for å bruke til ørret- og evt. sjøørret-fiske, vil dette være noe som er dugandes til slikt fiske ? På forhånd takk for hjelpen. EDIT: skriveleif og rot med navn Endret July 4, 2007 av Øystein F Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angler Skrevet July 3, 2007 Rapporter Share Skrevet July 3, 2007 Hei! I den lokale sportsbutikken kom jeg over et sett med snelle av typen Shimano Hyperloop AX 240M og stag av typen Shimano Hyperloop 2500RB. Prisen for settet var kr. 299,- Er det noen som har erfaringer eller vurderinger av dette settet ? Jeg er i utgangspunktet interessert i noe enkelt og billig for å bruke til ørret- og evt. sjøørret-fiske, vil dette være noe som er dugandes til slikt fiske ? På forhånd takk for hjelpen. Gniten ? Dette er sykt billig . G-Sport hadde dette tilbudet for 2 uker siden .Noen har tydligvis rester igjen .Ikke verdens beste men ihvertfall "verdens billigste " Løp og kjøp (kanskje litt kraftig til ørretfiske ) Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Fr. Skrevet July 3, 2007 Rapporter Share Skrevet July 3, 2007 Jeg vil si "løp og kjøp", til den prisen er det et bra kjøp. Bare stanga alene koster som regel mer. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
storfiskeren Skrevet July 4, 2007 Rapporter Share Skrevet July 4, 2007 hyperloop suger da Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefsfiskern Skrevet July 4, 2007 Rapporter Share Skrevet July 4, 2007 Løp å kjøp Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein F Skrevet July 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet July 4, 2007 Gniten ? Dette er sykt billig . G-Sport hadde dette tilbudet for 2 uker siden .Noen har tydligvis rester igjen .Ikke verdens beste men ihvertfall "verdens billigste " Løp og kjøp (kanskje litt kraftig til ørretfiske ) Gniten - nei ? Har bare sansen for å gjøre et godt kjøp når jeg har sjansen. Det ble handel, ja, og utstyret virker jo forholdsvis brukbart i forhold til prisen. Er enig i at det kanskje ikke er så egnet til ørret, men ser for meg at det kan fungere fint for sjøørret eller lett laksefiske. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angler Skrevet July 4, 2007 Rapporter Share Skrevet July 4, 2007 (endret) Gniten - nei ? Har bare sansen for å gjøre et godt kjøp når jeg har sjansen. Det ble handel, ja, og utstyret virker jo forholdsvis brukbart i forhold til prisen. Er enig i at det kanskje ikke er så egnet til ørret, men ser for meg at det kan fungere fint for sjøørret eller lett laksefiske. "Forholdsvis brukbart "? Hva er det du ikke er fornøyd med ? Endret July 4, 2007 av angler Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein F Skrevet July 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet July 4, 2007 "Forholdsvis brukbart "? Hva er det du ikke er fornøyd med ? Har jeg sagt at det var noe jeg ikke var fornøyd med ? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts